A 2021-ES LA VUELTA KÖZVETÍTÉS HIVATALOS TÁMOGATÓJA

Kérdőív értékelés

223 fő kitöltőből 61,7 % férfi és 38,3 % nő. Életkor alapján 44,1% tartozik a 40-50 éves korosztályhoz, 28,8% a 30-40 éves korosztályhoz és a kitöltők 19,4%-a 50-60 év közötti.

Legnagyobb hányaduk, 43,9%, futó 38,5 % triatlonista , 8,1% kerékpáros .

Iskolai végzettséget tekintve 68,5% Főiskola/Egyetem, 23,4% érettségizett.

Legtöbbünk, 49,5%, több mint 10 éve sportol, 20,3% 5-10 éve  és 22,1% kevesebb mint 5 éve.

A motivációt tekintve kiderül, hogy leginkább (29,3%) az egészségmegőrzés a cél, a második leggyakoribb válasz a „függő vagyok” (24,8%) és 18%-a a válaszadóknak edz versenyzés céljából, 19,4% pedig fitt szeretne lenni. A testsúlykontroll végzett az utolsó helyen 8,6%-al.

Legtöbben, 42,3%, 3-5 alkalommal edzünk a héten, 39,2% pedig heti 5-7 alkalommal edz, a több mint 7 alkalom és a kevesebb mint 3 alkalom holtversenyben  9-9 %-kal fut.

Heti óraszámban ugyanez pedig így néz ki: több mint 7 óra edzés 38,7%, heti 5-7 óra edzés 33,3%, heti 3-5 edzés 21,2%, kevesebb mint 3 óra edzés elhanyagolható számban fordul elő.

58,2%-a a sportolóknak edzésterv szerint készül, 41,8% edzésterv nélkül, ők valószínűleg azok, akik motivációként a fittséget és az egészségmegőrzést jelölték meg a korábbi kérdés során.

Edzővel fele-fele arányban készülünk. Egyesületben 38,3%-unk sportol.

Sportorvoshoz 35,5%-unk jár évente egyszer, ez nagyon fontos, és kicsit elszomorító, hogy 28,6%-a a válaszadóknak sohasem volt még, 28,2% pedig évek óta nem volt.

A maximális pulzusszámot, aerob és anaerob küszöböt a válaszadók többsége ismeri (70-96%), szerintünk ez igen jó arány legkevésbé az izommunka hatékonyságot ismerjük, mint teljesítmény mutató.

Az edzések mellett leginkább a nyújtás és erősítés fontosságát tartjuk kiemelkedőnek (80-90%) legkevésbé a futósikolát (23,9%).

88,7% használ táplálékkiegészítőt, melyből nagy örömünkre 81,9% sókészítményt használ, a válaszadók 46,7%-a fogyaszt rendszeresen fehérjekészítményt, ami egyébként meglepő, hogy megelőzi a szénhidráttermékek fogyasztását. Ez a tény nagyon meglepett minket. Állóképességi sportolóként a fehérjének nem kellene ilyen kiemelkedő helyen szerepelnie.

Frissítés tekintetében 82,4% használ frissítőtermékeket, ez igazán örömteli adat. 46,6%- unk pedig frissítési tervet is készít. Örömmel vettük, s bár tudjuk, hogy az <i:am> termékek fogyasztói, a mi közönségünk, akikhez gyakran szólunk többségben van a kérdőívet kitöltők között, 80,5%-a a válaszadóknak tisztában van azzal, hogy a hidratáció megelőzi az energiaellátást. Ráadásul több mint 70%-uk főként folyékony frissítővel vagy vízzel és sótablettával frissít.

42,4 %-nak nincs problémája a frissítéssel, 32,2% többnyire elszúr valamit, de nem igazán tudja, hogy mit, a többiek nem igazán foglalkoznak a frissítéssel.

Pulzusmérőt a válaszadók 86,4%-a használ, wattmérőt 20,7%.

A vírushelyzet, ami remélhetőleg már a múlt, egyáltalán nem vetette vissza sportolási kedvet, pusztán a válaszadók 11,3%-a mondta azt, hogy kevésbé volt kedve edzeni. Ugyanez volt a helyzet a versenyzési kedvel.

Testsúlykontrollt tekintve a válaszadók 45,9%-a még néhány kiló feleslegtől szívesen megszabadulna 34,2% elégedett a súlyával és 19,8% egyáltalán nem elégedett a testsúlyával.

Fogyni vágyóknak ajánljuk a szénhidrátlemerítő edzést, olvass róla itt és alkalmazd!

Ehhez kapcsolódóan a kitöltők 30,6%-a nyilatkozta azt, hogy odafigyel a táplálkozásra, 59% többnyire odafigyel és 10%-uk egyáltalán nem figyel a kiegyensúlyozott táplálkozásra. 62,6% úgy gondolja, hogy van még hova fejlődnie a táplálkozás terén, 32,9% úgy érzi, hogy tisztában van a táplálkozási alapvetésekkel, de néha jól jönne a segítség, 4,5% pedig úgy gondolja, hogy minden tökéletes ezen a téren.

Céljaink 2022-re.

Fittnek maradni, rendszeres edzés által: 36,9%

Egyéni csúcs elérése: 34,2%

Ideális testsúly elérése vagy megtartása: 17,6%

Egészségmegőrzés: 11,3%

Köszönjük szépen a kitöltést és reméljük, hogy érdekesnek találtátok az eredményeket!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Bejegyzés megosztása:

Trendi bejegyzések

A legolvasottabbak

Görgőzünk, Ti is?

A napokban – cyber-térben végzett – bringaedzés margójára egy kis matematikával fűszerezett élettan, azaz a 6 db elfogyasztott sótabletta igaz története: Be kell vallanom, hogy

Hogyan mobilizáljuk zsírraktárainkat?

Az állóképességi sportolók szervezete elsősorban zsírból nyeri az energiát. Te is, én is meglehetősen kevés időt töltünk a pulzusértékek alapján anaerob zónának nevezett intenzitástartományban, amikor

Kedves Vásárlónk!

A 03.12-én, 16 óra után leadott rendelések, szabadság miatt, 03.18-n kerülnek feldolgozásra tehát 03.19-20-án kerülnek kézbesítésre.
 
Köszönjük a megértést!
Örömteli sportolást kívánunk!