A 2021-ES LA VUELTA KÖZVETÍTÉS HIVATALOS TÁMOGATÓJA

Az i:am Omega-3 története

Néhány éve bementem egy 11. kerületi gyógyszertárba, estefelé járt már az idő, egy idősebb gyógyszerész hölgy foglalatoskodott a pult mögött. Kértem tőle a megszokott márkájú Omega-3-mat amit már egy ideje szedtem. Sajnos nem volt, rámutattam egy másikra a jobb felső vitrinben, hogy akkor azt szeretném. Előhozta a kis létrát és kivette nekem a dobozt. Megnéztem az összetevőket, nem tetszett. Kértem egy másik típust, ami szintén nagyon magasan volt a polcrendszer másik oldalán. Létra, vitrin nyitás és már a kezemben volt a doboz. Sajnos, ez sem tetszett.

A néni ekkor azt mondta „látom magát nagyon érdekli ez a téma, hadd ajánljak egy olyan márkát, amiben biztosan minden hatóanyag benne van, és ekkor megkaptam azt, amit azelőtt, hogy megalkottuk volna az <i:am> Omega-3-mat, évekig szedtem.  Közben folyamatosan ott járt a fejemben, hogy ilyet, sőt még jobbat, mi is tudnánk. Az utolsó lökést az adta meg amikor egy éven belül nem először drasztikusan megemelték a kapszula árát. Ekkor döntöttünk úgy, hogy mivel a lehetőség adott akár saját részre is megalkotjuk az <i:am> Omega-3-mat. Ahogy a sótabletta szükségességét is elhozta a 2012-es évi Extrememan (erről már volt szó 😊) úgy az <i:am> Omega-3 története a fentieken alapul. Ha érdekel, hogy miért érdemes Omega-3-mat szedni (amelyből már annyi féle van, mint égen a csillag) akkor kattints a linkre.

<i:am> Omega-3

Az Omega-3 zsírsavak fogyasztása átlagemberként is fontos, de egy sportolónak méginkább oda kell figyelnie erre, hiszen a fizikai igénybevétel, az edzések és versenyek az izmokban gyulladást generálnak, ez természetes és nem káros folyamat! Viszont az, hogy ez a gyulladás meddig tart, az már erősen befolyásolja a teljesítményt. Célszerű ezt a gyulladást a szervezetünk saját eszközeit erősítve leküzdenünk, ezért fontosak az eikozanoidok építőelemeinek (EPA, DHA) rendszeres fogyasztása.

Egy sportolónak tudatosan és rendszeresen kell fogyasztania az Omega-3 zsírsavak közül, DHA-t és EPA-t, mert e kettő zsírsav az építőeleme a szervezet természetes gyulladáscsökkentő vegyületeinek, az EIKOZANOIDOKNAK.
Az EPA (eikozapentaénsav) és a DHA (dokozahexaénsav) elsősorban a tengeri halakban fordulnak elő.

Az eikozanoidok rendkívül fontosak az egészségmegőrzésben és a sejtek regenerációjában, – a kettő persze összefügg.

Az <i:am> Omega-3 kapszula biztosan tartalmazza a megfelelő mennyiségű és minőségű EPA és DHA zsírsavakat. Mivel nem minden nap tudunk tengeri halat fogyasztani, ezért szükséges ez a kiegészítés.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Bejegyzés megosztása:

Trendi bejegyzések

A legolvasottabbak

Görgőzünk, Ti is?

A napokban – cyber-térben végzett – bringaedzés margójára egy kis matematikával fűszerezett élettan, azaz a 6 db elfogyasztott sótabletta igaz története: Be kell vallanom, hogy

Hogyan mobilizáljuk zsírraktárainkat?

Az állóképességi sportolók szervezete elsősorban zsírból nyeri az energiát. Te is, én is meglehetősen kevés időt töltünk a pulzusértékek alapján anaerob zónának nevezett intenzitástartományban, amikor

Kedves Vásárlónk!

A 03.12-én, 16 óra után leadott rendelések, szabadság miatt, 03.18-n kerülnek feldolgozásra tehát 03.19-20-án kerülnek kézbesítésre.
 
Köszönjük a megértést!
Örömteli sportolást kívánunk!